Suan kvdeyim zaruri sebepten evim burnumda tütüyor. yemek iyi kotu bisiler yapilir esim de yanimda olursa bebekleri yikama giydirme bi sekilde ballederim diyorum cunku 12 yasimda kardesim dogmustu pekcok seyi annemden görmüştüm. bi de zorda kalinca bi yigitlik geliyo insana beni tek zorlicak şey sezeryan dikisi olur o da 10 güne toparlar herhalde. surda bile sicaklarda don gomlek dolasmak istiyorum yapamiyorum. evde geceligi giyerim sutyensiz ins emziririm bebekleri laf yok soz yok esim de gıcıklık yapmazsa yapmicam diye soz verdi bakarim diye dusunuyorum