zhlgs incia’ya bakabilirsiniz, içeriği çok temiz, yerli marka ve fiyat olarak gayet makul. Ben ilk aylarda şampuan,losyo vb kullanmayacağım için almadım, bebeğin cildinin PH dengesi ne kadar geç bozulursa o kadar iyi.Sandığımız gibi yenidoğanların köpürtülerek yıkanmasına da lüzum yok. Pişik ve diğet bakım kremlerini ise hepsiburadafan İncia aldım, hatta artık evde kullandığım el sabunlarını,çamasır deterjanını bile değiştireceğim temiz içerikli olduğu için.