Bende 4 aylik hamileyim 4 bucuk yasinda kziim var inan durumu bizlerden daha kotuler de var her halimize şükür kizima 3 yasindan sonra sifir ürünler aldim dogdu buyudu annem verdi tanıdığım 2 kisiden aldim oyle büyüttum hepimiz saglikla vaktinde kucagimiza almayi nasip etsin rabbim kara kara dusunuyorjm bu bebegimde ne yapicm bi iğne bile alamdim kziimin herseyini durumu olmayanlara verdim rabbim hepimzin yardimcisi olsun insallah