alyaninannesi2 Hanımlar bebeğinizin ilk hareketini ne zaman hissettiniz ? Ben daha 12+3 aşırı merak ediyorum ne zaman hissedeceğimi 🤩
MercimekveAnnesi16 alyaninannesi2 ben 12. Haftada hissetmeye başladım pıt pıt şeklinde kalp atışlarını falan doktorumda onayladı çok şükür 🙏🏻
HaticeNur34 @alyaninannesi2 şuan 12+1 haftalıgız 10.uncu haftamdan beri arada pıt pıt vurduğunu duyuyorum yada dalgalanma gibi Bi his oluyor 🤭😊galiba refleks hareketleri başladığı için bana yansıyor ☺️
2-prensesannesiii HaticeNur34 ilk bebekse malesef o haftada hareket hissedemezsin gazdır o yada bağırsak hareketi falan 😂
Mom0871 2-prensesannesiii hissediyorsunuz bende 13 haftada başladı pıtpıt haraketler gazla benek haraketleri ayırt edebiliyoruz doktorlar olabileceğini söyler herkes bir olmuyor
Esra-sari MercimekveAnnesi16 bağırsak hareketi diye biliyorum ben o pıtlamaları öyle dediler hep ama bende 14 haftalık hissettim o pıtlara hiç benzemiyodu artık 💞
alyaninannesi2 Cagla-91 hayıırr daha gitmedim haftaya gideceğim doktora başlamam mı gerekiyorduu en son 10+2 gittim hastaneye birsey dememişti doktor