zehranurr Kızlar bu çizgi herkeste çıkıyor mu? Çıkanlar varsa kaçıncı haftadan itibaren çıkmaya başladı?
Goxun zehranurr elbettee tüm hamilelerde oluyor o çizgi ve gebeliğiniz ilerledikçe daha çok göğse doğru çıkıp uzuyor ve rengi koyulaşıyor o çizginin ☺️ 2.aydan itibaren gözükür genelde
Kubra96 zehranurr benim ilk gebeliğimde çıkmıştı ama şuan ikinciye hamileyim 32 haftalık olduk ama daha çıkmadı. Bende niye çıkmadı diye düşünüyorum
sibelyrl Goxun hayır tüm hamilelerde olmuyor bende de yok mesela 28. Haftamdayım hayalet çizgi bile yok. Nasıl bu kadar net konuşuyorsunuz bilmediğimiz bir şey mi var yoksa? Çizgi yok diye endişelenmeli miyim?
ege_ayaz_mom Goxun canım bizim burada erkek olursa çıkar derler o çizgiye kız olursa sadece göbek deliğine kadar erkek olursa da göğüs altına kadar geliyor🤗
MertEgem2241 Kubra96 ilk oğluma hamileyken benimde çizgim vardi hamileliğin başından beri ama bu ikinci hamileliğim çizgi yok
mcansu Bende 12-13. Haftada görülür şekilde çıkmıştı şimdi biraz daha belirgin göbek deliğinin altında ve üstünde
Edaaekincioglu zehranurr aynen herkeste çıkmıyor arkadaşım 3 çocuk doğurdu 3ünde de çıkmadı bende 19+3 üm çok hafif olmaya başladı
Uykucu2307 zehranurr her insanda çıkmaz canım kişiden kişiye değişiyor. Bende çıktı son 49 gün daha da koyulasmaya basladi
[silindi] zehranurr benm ilk gebeliğimde hiç çıkmadı. Bu hamileliğimde daha 13 haftalık çıkmadı henüz
Birminiksusamtanesii zehranurr 20 haftalikken cikti dogumdan sonra kolonyali mendille sildim iyce ve gitti 😁