[silindi] benim de kan testim çıkmadan kanamam olmuştu, özel hastanenin aciline gitmiştim onlar kan testi yaptılar hemen çıktı sonucu. Ama başka bir şey yapamadılar kanama için. ertesi gün kadın doğuma gitmiştim vajinal ultrasonla keseyi görmüştü. İlk başta yerleşme kanaması da olabilir düşük de olabilir diyip net bir şey söylemenişti iki günde bir kan testi yapıp beta artış olup olmadığını kontrol edip takip ettiler