Havva5853 Benimde doktorum 3 ayı doldurduktan sonra önermişti. 18.haftamda Biontech ilk doz aşımı oldum.
Gul716 TugceBelis bende de aynen öyle oldu tetenozun ilk dozu beni mahf etti acile kaldırıldım baygınlık geçirdim resmen ikinci dozu olmadım korkudan açıkçaaı korona aşısını olunca ya terenoz gibi yan etki yaparsa diye 🤷🏻♀️🙄
melekzararsizz HappyMom ilk doz aşımı oldum 29 haftalık hamileyim corona olmaktansa aşı olmayı tercih ederim
Aydan3535 ZDM siz geçirdiniz diymi covit doğru anladım bende geçirdim 13 haftalık hamileyim ve korkuyorum aşı yaptırmaya tekrar o ağrılar gelir diye 😥😥
Rabismomm4 Bana da çıktı hamileliğim riskli olduğu için Dr vurunmamam gerektiğini söyledi eşim ilk doz aşısını oldu ama