Aslina Mucem ben ımom omega kullanıyorum doktora söylediğimde doğuma kadar devam et dedi. Başka bir şey önermedi değiştir demedi
BabyYoda Mucem Doktorum bana regenesisi önerdi bunu kullan başka bir takviyeye ihtiyacın yok dedi. Tabi bunun haricinde mecburi kan hapı ve dvit damla kullanıyorum ama o benim değerlerimle alakalı
esra2908 Mucem regenesis kullanıom canım 7 ay oldu ve sorun yok feramat kan ilacı ve regenesise doğuma kadar devam dedi doktor
Eda98 Nigli123-35 regenesis balık yagi olarak geçiyor 😊 ben birini böldüm içi yağ gibi agir bir balık kokusu da var sen bölme 😁
Nigli123-35 Eda98 ahahah 😁 evet öyleymis ilave bi vitamine gerek yokmus … en azindaan senin soylediginide tecrube etmis oldum . Denemem😁
Mommy16 Eda98 ay gerçekten mii beni de içince çok rahatsız ediyor balık yemiş gibi oluyorum ondan demek ki😬 siz ne zaman içiyorsunuz sabah akşam gibi
Mervegem Mucem imom kullaniyorum ben kokusu agir gelio ama bence hepsi ayni kokuyordur. Her gun zorla içiyorum su ile midem almiyor meyve suyu ile.iciyorum hatta
Bmelis Ben regenesis kullandım. Öncesinde farklı bir vitamin de kullanmıştım. Cok ağır kokuyordu icerken zorlanıyordum. İçerikleri hakkında tam bilgim yok ama koku hassasiyetiniz varsa regenesisin içimi kolay, kokusu yok.
Nigli123-35 rosatue simde decavit kullaniyorum. Cok sıkıcı bi ilaç oldukça buyuk 😔 icerken eziyet resmen 😭
rosatue Nigli123-35 benim doktor doğumdan sonra da regenesis devam et dedi ama decavitte kalsiyum da var sanırım doktorunuz bebeğin artan kalsiyum ihtiyacı için değişim yapmış
Nigli123-35 rosatue evet benim kalsiyum degerim biraz düsük cıkmıstı sanirim o yuzden yazdi ve banada buna dogumdan sonra devam ediceksin dedi zaten bi kutuda 90 tane var 😊
Bulutsevdasi Mucem regenesis max kullanıyorum. OMEGA değerleri imom göre biraz daha iyi diye onu aldım ben..memnunum . Decavit yerine kullandım 5 aydır. Bebişimin kilosuda önde gidiyor. Ben tavsiye ederim regenesis maxi
yetbet Mucem o haftalarda imom kullanmıştım. Regenesisi 30lu haftalarımda kullandım. Hiç farketmez aslında hangisini kullanacağınız.