Mucem Kan sonuçlarımı eşim göstermiş dün doktora. 15. Haftama girdim. Regenesis ya da imom kullanmaya başlasın demiş. Kullananlar yardımcı olabilir mi sizce hangisi daha iyi?
Eda98 Mucem arkdsm ve eltimde regenesis ben eltim tavsiye etti için Dr da olur dedi diğeri bilmiyorum ama arkdsima da önerdim
Nigli123-35 Bende regenesis kullaniyorum suan 33. Haftamdayim doktorum 34. Haftafa artik baska bi ilaca gecicez dedi. Regenesis te tüm vitaminler varmis o yuzden artik olarak balik yagi istememe ragmen onermedi… hersey gayet iyi ilerledi bebekle alakali …
Eda98 Nigli123-35 regenesis balık yagi olarak geçiyor 😊 ben birini böldüm içi yağ gibi agir bir balık kokusu da var sen bölme 😁
Redpepper Ben regenesis kullanıyorum hamileliğin başından beri memnunum hem omega 3 hem diğer vitaminler var, fazla kokusu da yok
Taze_gebe Mucem regenesis kullanıyorum hiç sorun yaşamadım ama doktorun net bişe demesi iyi olurdu sanki böyle kafam karışır
Pambikk Mucem ben efa-mom kullanıyodum ama artık hiç bi eczanede bulamayınca doktorum regenesis max ile değiştirdi ikiside aynı gibi geldi bana
Momcans Ben regenensis max ta kullandim imom da kullandim doktorum regenensis yazdiriyo ama iceriklerinde asiri bir degisiklik olmadigi icin ben imom ile devam ediyorum zaten 36.haftadayim artik daha da degistirmem sanirim😅
Elfens Mucem 5. Haftadan beri kullanıyorum 30.haftama geldim doğuma kadar kullanacağım memnunum ekstra birşey kullanmıyorum içinde herşey dr verdi