Mom8237 Merhaba guzel anneler bızde 27 haftalık olduk cok sukur Rabbime🤲🏻İnşaAllah hepımız saglıkla kavusuruz yavrularımıza🙏🏻Benım buaralar belımden kasıgıma gıren ama en cok ta belımde adet sancısını hıssedıyorum gırıp gırıp cıkıyor . Ayrıca bıde rahmımde bıcak saplanması gıbı sankı orda bısey yıltılıyor gıbı hıssedıyorım . Doktoruma henuz soramadım varmı benım gb yaşayan?