Bizde yarın 28. Haftaya gireceğiz. Sırtımın solunda bir ağrı oluyor sık sık onu dışında çok şükür sıkıntım yok.
ancak benim kızım uyumayı çok sevdiğinden midir nedir, sizlerin yazdığı gibi kıpır kıpır değil. Gün içinde bir kaç kere hareketini hissediyorum görüyorum
ilk hareketini de geç hissetmiştim. Bu normal mi acaba ?