Zeyyyn Tkr hazır mevsimi iken yeşil erik kiraz kavun yiyin bagırsakları çalıştırıyor gebelik ilerledikçe daha çok oluyor hemeroıd bu sefer ben burdayım dıyo
Taze_gebe Tkr Tkr ben de hep kabızlık çektim afedersin gelirse gelir kafasındayım napayım gerçi ben 37yim şu an. Yürüyüş yapıyor musunuz riskiniz yoksa hareketsiz kalmayın o da çok önemli
Mila_su Tkr 9+4 haftalıktım hiç bişeyim yoktu kalkıp duşa girecektim birden bir akıntım geldi progestan ilacından dedim baktım ki kan lavaboya oturdum idralimi yapmaya çeşmeden akarcasına aktı kan bn dedim tamam bebek giti kesin öncesi üç düşügüm var hastaneye nasıl yetiştim bilmiyorum çok şükür baktı bebeğe gayet iyidi hiç bişeyi yoktu çok şükür şimdi 36 haftalık olduk içini ferah tut
Tkr Mila_su o korkuyu çok iyi bilirm gerçekten Allah kucanıza sağlıkla almayı nasip etsin. Benm ağrım da yok lekenmemde ama içim rahat değildi işte
Taze_gebe Tkr anladım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin o zaman bol su iç lifli beslen sebze sık tüket vs
Mila_su Tkr korkma cnm içini ferah tut bnimde hiç bir şekilde agrım sızım öncesi lekelenmem olmadı hastaneye gidene kadar durdu soradan doktor dedi bir hafta sürer hala lekeler iki gün sürdü sadece
Tkr Taze_gebe öyle yapıyoeum Allah yardımsımız olsun hepimizin hayrlı ve sağlıklı evlatlarımız olsun 🙏🏻
iremcannn1907 Tkr o kadar normal ki bu durum. Ben günde en az iki kez lavaboya çıkardım hamile kalmadan önce. O haftalar 4 5 günde 1 anca gidiyordum çok zor bi durum, ama aşırı normal. Zamanla da düzene giriyor, normale dönüyorsun. Ferah tut içini 😍
Tkr iremcannn1907 ay inşallah normale dönerm bende günde 2 kez çıkardım normalde ama şimdi 3 günde bi o da lavmanla
Yasemin_35 Tkr Kabızlık normal, ilerleyen haftalarda demir ilacına başlayınca biraz daha artabilir. Çok zorlandığınızda doktorunuza danışarak duphalac kullanabilirsiniz. 1 kase gün kurusu kayısıyı 2 lt suda kaynattım. Blenderdan geçirdim. Tükettiğim günlerde çok etkisini görüyorum. Tadı süper diyemem ama denenebilir