Tkr 9+6 yım kananam ve karın kasık ağrım yok ama dün çok zorlandım kabızlıktan. Lavman kullanıyorum lavmandan başka hiç bişey etki etmedi. Sabah baktım kanama lekelenme yok içimi rahatlatayımı?
Meless Tkr kız nolcakk ben o haftalarda hep kabızdım ve tuvalette sırf yapabileyim diye ıkınırdımmm. Kanama,lekelenmen yoksa hiiç korkma hiçbir şeycik olmazz
Kbracoskun Tkr kuzum bol bol su içip kayısı falan ye kabızlık çok zor olur zaten hamilesin :( Rabbim şifa versin doktoruna sorarsın bu durumu ben pek bilmiyorum..
Taze_gebe Tkr ıkınmayın lütfen yorumlarda yanlış yönlendiriliyorsunuz doktorunuza sorun ıkınmak iyi bir şey değil hamile olmadığında bile ıkınmak iyi değil yırtılma basur vs bu sebepten oluyor düşün ki hamilesin
Tkr Meless ay Allah razı olsun dünden beri içim içimi yedi. Sabahtan beri her idrarda bakıyorum hiç bişry yok . İçim rahat olsun ozaman
Meless Tkr aynen canım korkma herkes o haftalrda genelde kabız oluyor hormonlardan ötürü. Akşamları kuru kayısı vs tüket biraz olsun rahat çıkarsın. O da fayda etmezse doktorunla konuş rahatlatıcı ilaç verir mutlaka🙏
Seydacann Tkr merhaba, sürekli lavman yapmayın alışkanlık olur kayısı yiyin üstüne su için. Önünü alamazsanız doktorlar hamilelere özel kabızlık için ilaç veriyor ondan isteyin
Tkr Seydacann yeni hamile olduğum vee tüp bebekle kaldığım için ilaç vermedi 12. Haftadan sonra vericekmiş lavmanı 2-3 günde bir yapıyorum bağırsaklar tembelleşmesin diye. Ama kayısı falan fayda etmedi.
Meless Tkr doktorun verdiyse yap canım hiç problem yok bağırsakla rahim çok ayrı yerler korkma. Geçer inşallah 12.haftadan sonra demir ilacı kullanınca o rahatlatıyor her gün çıkıyorsun o zaman
Zeyyyn Tkr hazır mevsimi iken yeşil erik kiraz kavun yiyin bagırsakları çalıştırıyor gebelik ilerledikçe daha çok oluyor hemeroıd bu sefer ben burdayım dıyo
Tkr Meless içime su serptiniz artık bu saaten sonrada bişey olmaz heralde. Tüp bebek olduğu için progestan iğne ve fitilde kullanıyorum. Ama artık bişey olmAz değilmi
Meless Tkr 10.haftadasınız 9.haftayı geçmişsiniz 10.haftadan sonra düşük riski çok çok azalıyor. Bana doktorum 10.haftadan sonra korkma artık risk yok demişti🙏🌸
Tkr Kbracoskun su çok içiyorum ama kayısı yiyemiyorum srtık bulantı yapıyor ama faydasıda yoktu lavman vermişti ona rağmen zorlanmıştım korkmuştum bede içim rahatladı ama
Meless Taze_gebe ıkınmaktan bebek düşmez evet anüs yırtılması olabilir ama bebek sağlıklı bir gebelikse halter kaldırsa bile düşmez
Tkr Taze_gebe yarn ıkınmadım uyarma yaptım ama zorlandım bende biraz panik atak var . Sabahtan beri bakıyorum lekelenme falan yok Allahtan ağrımda yok.
Taze_gebe Tkr Tkr ben de hep kabızlık çektim afedersin gelirse gelir kafasındayım napayım gerçi ben 37yim şu an. Yürüyüş yapıyor musunuz riskiniz yoksa hareketsiz kalmayın o da çok önemli