Sehnur tabi ki yazarım buraya ☺️ Ben de sağda uyuyorum ama tam sap değil böyle hafif yüzüstü ama şimdi yeni bişey buldum bacağın altına yastık konunca biraz üstte olunca rahat yatıyorum bunu sol tarafım da denedim ve uyudum çok şükür. Sol tarafım uyuşana kadar böyle yatacağım 😅😅