Esygy orkide21 aynen valla bende hastanınca öyleydim 35 36 haftalıktım bende bunda daha dikkat ediyorum hem kendim ve bebeğim için hemde kızım için sizede geçmiş olsun dikkat edin
UralAybars0921 orkide21 geçmiş olsun🙏🏻nasıl oldunuz acaba? Ben de dün akşam cam açık uyumuşum, sabah hafif mide ağrısı ve ishal var. Ne yaptınız acaba
orkide21 UralAybars0921 gecmıs olsun canım daha iyiyim karın ağrım oluyordu ama ishal geçti dikkat et muz patates ye
UralAybars0921 orkide21 ishal geçmesine sevindim , inşallah karın ağrın da geçer🙏🏻 Muz ve patates yiyeyim ben de , teşekkür ederim ☺️