orkide21 Karnım ağrıyor bagırsakalrımdan ses geliyor acaba acile gitsem bişey yaparlar mı ishal de var gece sogukta üstün açık uyumuşum Cam açık 😿
Syma-ma orkide21 sıcak biseyler iç giyin iyice bir de ishali giderecek şeyler ye aç karınla bir muz ya da haşlanmış tuzsuz patates vs. Uzan dinlen. Geçmezse gidersin doktora
Esygy susam_18 ayy onu yapmayın ya ben kızıma hamileyken yapıyodum onu son aylarım tam sıcağa denk gelmişti açıp önünde uyuyodum sonra hastalandım ateşlendim ateşim 40 lara çıkıyodu çok kötüydü o yüzden dikkat edin
[silindi] orkide21 benimde balkon kapısı açık uyuyorum ve bende üşümüşüm aynı ama ishal yok kabızlık var
susam_18 Esygy çok düşük ayarda çalıştırmıyorum önünde uyuyorum diye. Teşekkür ederim dikkat ederim 😊😊😊😊😊
Esygy orkide21 verdi ilk serum verdi ondan sonra ilaçlara başlamıştık antibiyotik vermişti kanımda mikrop çıkmıştı doktor direk klimayı çokmu açıyosunuz demişti eşimde tabi ben cevap vermeden açıp önünde uyuyor demişti 🤦😂
orkide21 Esygy ayyyyy varya ne tehlikeli işler yapıyoruz ben 36 haftalıgım yaşadığım şeye bak neyse burada sukur saflık yaptım
Esygy orkide21 aynen valla bende hastanınca öyleydim 35 36 haftalıktım bende bunda daha dikkat ediyorum hem kendim ve bebeğim için hemde kızım için sizede geçmiş olsun dikkat edin