Odaya cıkar cıkmaz hemen kum torbası koydular bana 2 saat kadar karnımda kum torbası kaldı. O sürecden sonra İyice kanamam oldu zaten sanırım kum torbası bunun için yürüme saatim gelince hasta bakıcı ve hemşireler batikonlarımı temizleyeyim hasta bezi taktılar bir daha sonra yürümeye başladım yani vücudumun temizliğini onlar yaptı