Benim doğum yaptığım hastanede sezeryandan cıkıp odaua gelir gelmez önce bebeğimi memeye verdiler sonra bebeğin bezini istediler kenarındakş kanatları koparıp genital bölgeme koydular ve bu sekilde kanamayı takip ediceklerinş söylediler benim uyuşukluğum gecesiye kadar bir kaç defa bu sekilde yaptılar ben uyuşukken annemler pijama üstümü giydirdi altım çarşafla kapalıydı doğumdan 5-6 saat sonra da bir hemşire bir de yardımcı personel gelip belden aşağımı sildiler sonra hasta bezi bağladılar pijama alrımı giydim ve hemşire kaldırıp orada yürüttü sonra zaten kendi bezimi pijamalarımı değiştirebilcek kadar iyiydim kendim yaptım gerisini