MinigimKizim3 Merve5561 34 mm dedi yanlış hatırlamıyorsam normal olduğunu söyledi. Sertleşme ve bebeğin toplanması normal bişey dedi canım 🥰🙏
Merve5561 MinigimKizim3 anladım canım 25 mm altı sıkıntı iyi çıkmış ölçün sevindim yine de dikkat et dinlen hep
Elif_s Merve5561 canim doktoruma ben söylemistim dedi 10 defayi geçerse sikinti ama ebeye soyledim dedi kendini üsütüyorsun ondan olur ayagina patik çorap giy geçer
Merve5561 Elif_s yok 10 kere olmuyor canım bir iki kere falan günde benim de ilk hamileliğimde dr öyle demişti günde 10 kereden fazla olursa sorun demişti ama o zaman 25-26.haftada başlamıştı şimdi daha erken başladı