MinigimKizim3 Merhaba, ben 19+3 günlük hamileyim arada bebeğim toplanıyo sertlik oluşuyo normal mi bu durum perşembe kontrolüm var doktoruma soracam ama benim gibi bu durum da olan var mı burda merak ettim. Bebeğin toplanması sertlik oluşması kötü mü 😢🥺
saripapatya16 MinigimKizim3 merhaba bende 19+1 im benimde kasilmami sertlikmi anlayamadim yatarken sagima soluma donerken asagi bolgemden bisey cikicak gibi hissediyorum agrisina uyandim bile uyuyamadim bidaha sertlikmi baskimi bilemiyorum bende cumartesi gdicem doktora bakalim normalmi bilmiyorum ama canim yaniyor sagima soluma dönerken
Merve5561 MinigimKizim3 canım benim de oluyor aynen göbek deliğimin altında sağ ya da sol tarafta sertleşme oluyor aynı anda kalbin sıkışır gibi de oluyor mu ben de 18+4 üm
greybrde MinigimKizim3 19 haftalığız 16. Haftadan beri zaman zaman bende de oluyor bildiğim kadarıyla bu durum çok normal 😍
MinigimKizim3 saripapatya16 benim ağrım yok sertlik bebek topluyo sanırım ayağa kalkınca biraz dolanınca düzeliyo Rabbim yardımcımız olsun
MinigimKizim3 Merve5561 evet aynısı göbek deliği altın da sağ ya da sol da kalbim sıkışır gibi oluyo benim de normal bi durum mu bilemedim korkuyorum da
Merve5561 MinigimKizim3 benim ikinci gebeliğim canım bu ilkinde bu kadar erken olmamıştı ama maalesef kasılma bu gün içinde çok fazla olunca dr gitmekte fayda var çünkü rahimağzını kısaltabiliyor kasılmalar
MinigimKizim3 Merve5561 yarın randevum var gidince söyleyecem doktoruma umarım bir sıkıntı çıkmaz canım
Merve5561 MinigimKizim3 canım bana haber verir misin dr ne diyecek normal mi bu haftalarda sertleşmeye başlaması diye benim randevuma daha çok var
MinigimKizim3 Merve5561 sertleşme için gittim herşey normal çıktı çok şükür rahim ağzı kısalığına bakıldı normal dedi 10 gün sonra ayrıntılıya girecem bakalım
Elif_s Merve5561 canim doktoruma ben söylemistim dedi 10 defayi geçerse sikinti ama ebeye soyledim dedi kendini üsütüyorsun ondan olur ayagina patik çorap giy geçer
Ayaz94 Sertleşme olduğunda ben hep bacağımın altına yastık koyup yukarı kaldırıp dinlenmeye çalıştım. İyi geliyor. Terslik var mı yok mu doktorunuz en iyisini bilir
Elif0661 MinigimKizim3 kasilma hissetiginiz an pozisyon degistirin sabit durmayin ve elinizi karniniza koymayın. Mesela Saga yatarken olmussa sola dönün. Ayaktayken olmuşsa oturun . Otururken olmuşsa ayağa kalkın hemen geçtiğini göreceksiniz 👍🏻😇
Merve5561 MinigimKizim3 çok sevindim canım ne kadar olduğunu söyledi mi rahimağzının peki normal mi dedi sertleşme olması
MinigimKizim3 Merve5561 34 mm dedi yanlış hatırlamıyorsam normal olduğunu söyledi. Sertleşme ve bebeğin toplanması normal bişey dedi canım 🥰🙏