2melek_annesiii valla öncelikle haarika bişey :) bunu sakın unutma, her sıkıntında çok şükret. Ben 30.haftanın içindeyim şuan, iki oğlum olacak nasipse, bilmiyorum her bebek böyle mi ama benimkilerden özellikle biri o kadar hareketli o kadar kuvvetli ki ah uh diyerek geçiyor özellikle akşamlarım. Annem çok üzülüyor bana 😁 sürekli endişe duyacağın bir şeyler olacak, inşallah olmaz ama belki erken doğum riskin olacak hep yatman gerekecek. Doktorların her kontrolde iki bebek arasındaki farkı hesaplayacak, %20den fazlaysa içini kemirip duracak bu hafta fark azaldı mı acaba diye. E masrafları da cabası tabi :) her şey x2, neyden kıssan olmayacak eşin geceleri nasıl yapsak diye düşünüp duracak :) ama öyle harika bir nimet ki, karnında aynı anda iki kalp atacak, aynı anda iki bedene nefes olacaksın. Çok şükret, çok dua et, ve çok dikkat et. Ben her şey yolunda giderken bir gün balkonda çiçeklerle fark etmeden uzun süre yerde oturarark ilgilendiğim için şuan erken doğum riskim var 4-5 haftadır yatıyorum