2melek_annesiii benimde ikiz bebeklerim olacak inşallah ben hiç kusmadım mesela biraz kasık ağrım oldu mide bulantısı oldu onun dışında henüz bi şey olmadı belim ağrımaya başladı 13. Haftadayım tek yumurta ikizleri fiziksel olarak değil ama psikolojik olarak stresli bi durum doktorlar yüksek riskli gebelik olarak değerlendirdiği için açıkça riskleri olasılıkları sıralıyorlar ama bunlar bizim elimizde olan şeyler değil Allah hepimize sağlıkla kucaklarımıza kuzularımızı almayı nasip etsin