irmsm ben panik atak hastası oldugum icin istege baglı sezeryan yapdm spinaldi benimde
Gercekten çok rahat.
Panik atak olmasına ragmen
Hic korkmadm düsün 😊 dokunuslari hissediyorsun ama acı hissi yok 😊
Uyusukluk gidince dikisler biraz agrıor.
Oda normal kac kat kesiliyor sonucta.
1 haftaya topladm ben kendimi.
Hep yürüdüm ilk günden itibaren 😊🙏