irmsm Hayla34 ya işte ben hep bunlardan korktun direk kendim sezaryen istedim çok geçmiş olsun canım benim o korkuyada çektin annelerin hakkı ödenmez
Mehtap23 irmsm hiç bir hastane almıyor bildiğim kadarıyla. Hatta şehir hastaneleri Doğum yaptıktan sonra Doğumun olduğu odada bekletiyor bir süre sonra normal odaya çıkınca sadece eşin gelmesine izin veriyormuş.
LivaveLeyla idiloska spinal sonrası baş ağrısı için bende olmadı gerçi kahve içtimmi onuda hatırlamıyorum
Mehtap23 LivaveLeyla ay şaka gibi ya insanlarıda anlamak zor odaya doluşmak nedir ya. Sen hastasın o an aklına gelmezki odadan çıkın demek refakatçi diye yanımıza aldıklarımızın demesi lazım ama oda yok😄 benim annem buyrun oturun ayakta kalmayın diyordu.😂
LivaveLeyla Mehtap23 valla ya 🤣🤣 bide ben doğum sonrası panik olmuştum sakinleştirici vermişlerdi kafam olmuş leyla kurt gibi açım 🤣 bu doğumda Allahtan kimse olmycak annem ablam dışında
LivaveLeyla irmsm canım olayın şokuyla yeni hayatına adapte olma şokundan bahsediyorum hiç fark etmiyorsun bile ne zaman uyuşukluk bitti kalk yürü diyorlar yürütmeye çalışıyorlar seni o zaman anlıyorsun uyuşukluk bitmiş