berra-annesi Didemm1 decavitin yerine vegaferon var aynı vitamin ondan küçük hatta sağlık ocağından ücretsiz alıyorsun d3 damlasıyla birlikte canım
Mehtap23 MinikMicizem ben tok karna içiyorum. Aç karna dese bile içemem kusar çıkarırım midem tutmaz hiç bir ilaçıda
Yildizanne Didemm1 evet tadı berbat ama mutalaka için bebeğe faydası çok ihmal etmeyin zor ama daynmak zorundasınız ve bebege kilo yapio
balmelek Didemm1 ondan daha iyi diye biliyorum. Ben onu kullandım. Kapsül şeklinde küçük sayılır kabsuller. Ve hiç yan etkisi yoktu
Busra_korkmazz Mehtap23 aman ben normalde de sevmezdim simdide tiksiniyorum yiyemiyorum.. haftada 2 kere balik dedi balik yemedigin gun 8 tane ceviz ye dedi doktorum onerinizi dikkate alicam tsk ederm 💟