Busra_korkmazz easy fishoil yetişkinler için olanı alabilirsin. Ben çoçuklar için olanı kullanıyorum oğlum severek yiyor koku hiç yok tadınıda çok seviyor oğlum. Bende önümüzdeki haftalarda gidicem doktor geçen muayenede demişti omega kullanmaya başlayacağız diye sormuştum bende easy fishoil kullanayımmı diye kullanabilirsin dedi ama önümüzdeki ay . Oğlumada kendimede şipariş edicem onun kokusu yok. Bende hamileliğimden dolayı balıktan tiksindim adı bile kokusunu burnuma getiriyor sanki🤢 normalde denizden babam çıksa yerim diyen biriyim. ☺️