sultanacan Sinem_58 kolay doğumun olsun inş bana da dua edin lütfen günüm geçti kendi sancım olsun istiyorum :()
hiraselesra Sinem_58 bende 37 bitmisti 38 girmistim dogurdum sorun olmadı benimkide igneyle durdurdular 3000 kilo dogmustu sorun olmadi
Tubitarlac Ya ben bugün çatı muayenesi oldum 2-3 cm açılma var dedi nst de sancım çıkmış normal şekilde yani ben hissetmiyorum. 2 saat önce falanda kahverengi lekem geldi akıntıyla birlikte sümüksü birşey sadece vajinada batma ve kasıklarımda ağrı var
Bsraa35 Sinem_58 rabbim bir avazda kurtarsın sağlıkla kucağınıza alın inşallah darısı hepimize vakti zamanı geldiğinde sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı 🤲🏻
Gull_94 Sinem_58 4 cö sonrası acılma daha kolay olur genelde Max 10 saat ben acılma 2 cm den sonra 15 saat ıcınde dogurmstum ıkıncıde bol harekt edın harektsız kalmayın dus ımkanı varsa kullanın mutlaka comelıp kalkın🙏🏻Bı solukta kavusursunuz ınsallah bebegınıze 🧿🌸
Susamtanem2 Babymoomy maşallah ilk doğum muydu 8 scm kadar nasıl dayandiniz ya da kolaylaştırıcı ne uyguladıniz
Babymoomy Susamtanem2 hiç bir şey yapmadım ağır geçti hep yattım aniden gelişti herşey sancım evde geldi yalnızdım nişan ve suyum gelmedi bende yalancı sancı zannedip uzandım kalktığımda dayanamaz haldeydim hemen gittik zaten doğuma aldılar beklemeden ilk doğum du
derya46 Sinem_58 Canim Allah’ım saglikli ve saglikla kucagina bebegini almayi nasip etsin inşaallah aminnn