Sinem_58 Sanırım doğuruyorum bende akşam üzeri sancım geldi acile geldik 3 cm açılma var dediler yatışım yapıldı tahmini ne zaman doğum olur 😒 çok korkuyorum
Babymoomy Sinem_58 ben 8cm açıklık ile gittim 1saate doğum yaptım sancın yeterli olur ise doğumun 2-3saate gerçekleşir Allah kolay doğum nasip etsin
Aminegul Sinem_58 ben 3 santim aciklikdan 5 saat sonra dogum yaptim insallah bir avazda kurtulursun sag salim bebegini kucagina alirsin
Suu123 Sinem_58 maşallah ne güzel kendi sancilariniz gelmiş açılmamış var öyle düşünün 😍 az kaldı inşallah bebise 🤗
Susamtanem2 Babymoomy maşallah ilk doğum muydu 8 scm kadar nasıl dayandiniz ya da kolaylaştırıcı ne uyguladıniz
Linam6868 Sinem_58 Bende gitmistim ilk hamileligim de 2 cm acilmam vardi tam hatirlamiyorum da akşam 7 de gittik sabah 10:25 kızim doğdu
arden28 Sinem_58 ayyy hadi hayırlısıyla güzelliklerle gelsin darısı başıma inşallah 🙏🏻 hiç korkma kavuşcan dakkaya odaklan meleklerin eli üzerinizde olsun 💕
derya46 Sinem_58 Canim Allah’ım saglikli ve saglikla kucagina bebegini almayi nasip etsin inşaallah aminnn