Whiteangel111 Ecrinnur123 18 haziran cuma ikinciye sezeryan olucam 1 bucuk sene arayla korkum cok 1 günde olsa kizimi birakmak zor insanlarin laflarini cekmek zor😱
idiloska Ecrinnur123 son 9 cuma 25′inde 39.haftama girmiş olacağım ve sezaryen olacak, minnoş haftaya geliyor
Fatmaadnz Bende önümüzdeki pazartesi sezaryen olacam Allah’ın izniyle 🙏🏻 İnşallah sağlıklı çıkmayı nasip eder hepimize sağlıkla evladımıza kavuşmayı iyileşmeyi 🙏🏻💜 dualarınızı beklerim 🙏🏻💜 Allah’ım dizlerinde yardımcıları olsun 🙏🏻
Happymother3 Ecrinnur123 39+1 ama hıc bır belırtı yok ya :/ artık gelsın ıstıyorum ama sancım yok acılmam yok benım gıbı olan varmı
N_A_Z_L_I_M Merveulskin123 B3nde 40+1 bizde aynı doktora göründün mü ne dedi ben yalancı sancıları yaşıyorum düzenli sancılar gelmiyor 😥
Merveulskin123 N_A_Z_L_I_M yarın gidicem kontrole bendede düZensiz sancılar var doktor ne dicek bakayım artık zamanı doldu yani
minikkizannesi Bende 39+3 dün birazcık nişan geldi devamı olmadı başka belirtide yok ne sancı ne su aranızda nişan gelip bekleyen var mı