Ecrinnur123 38+5 haftalığız sabah kontrolumuz var. Geçen hafta 37+5 ’te 1 cm açılma ve nst de 60 ta sancilar vardi. Oğlum biraz iri. Doktorum bu hafta vs doğarsa güzel olur demisti çünkü 40. haftayi bulursa normal doğum zor olacak Sezaryana dönebiliriz demisti. Umarım sabah acikligimin artmis olur biraz müdehale ile ilerler normal doğum yapabilirim. Tabi önce sağlıkla gelsinde sezaryanda olurum yani onun için 🤲