Meryyyy atlasinannesii büyüme genel olarak oluyor zaten diye biliyorum hiç endişe yapma olumlu düşün kendini strese sokma bebeğin haftası iyi zaten gelişmiş durumda ikinize de Rabbim şifa versin 🌸🙏🏻
atlasinannesii Meryyyy bebekten yana korkum yok o gayet iyiymiş de geçmiyor ağrılarım geceden beridir ağlıyorum parol verip gidiyorlar 2 serum yerim paroladan 3 tane de 1000 lik serim yerim babamızın demedi artık çok bunaldim geçsin diye yalvarıyorum Allah a