atlasinannesii Kızlar dua edin nolursunuz 15 den bu yana sırt ağrısı çekiyorum hastaneye geldim enfeksiyonum var bebeğim daha 35 haftalık ama ultrasonda 37 diyorlar ciğer geliştirici oldum enfeksiyon dan yatşm yapıldı nolursun dua edin çok canım yanıyor
Gulsurmeli atlasinannesii Korkmayın aynı şeyleri yaşadım 34 haftalıktım benim kızımda 36 haftalık çıkıyordu erken doğum vs dediler çok şükür ilaçlarla durdu şuan 38 haftalığız sakin olun ben çok stres yapmıştım olmayan kasılmala ve sancılar daha çok çıkmıştı. Sakin olun hemen eve gidiceğinizi düşünün ☺️
2inciannelik atlasinannesii çok geçmiş olsun canım nasıl enfeksiyon dediler biraz anlatır mısın ağrıların sebebi enfeksiyon mu
TosbikAnnesi atlasinannesii gecmis olsun Allah sifa versin idrar yolu enfeksiyonu mu vücut kan enfeksiyonu crp mi
TosbikAnnesi atlasinannesii ne kadar yüksekti değeriniz ben de aynı durumdayım yatmaktan korktum şimdi
atlasinannesii TosbikAnnesi inan bilmiyorum aşırı fazla böbrekte büyüme varmış yatıyorum şu an 3 tane 1000lik serum yeddim hâlâ geçmiyor sırt ağrım bi de kustum
Busra333 atlasinannesii canım benim zaten 37 diyorsun 37 de seseryana bile alınan var normal herseyi iyi gidip şimdi doğum bile olsa hiçbi sıkıntı olmaz Allah ın izniyle biliyorsun 7 aylık doğan bebeklerin bile çoğu yaşıyor ve kalıcı bi durumları çocuğunun olmuyor senin 35-37 diyorsun üzme sakın kendini hersey güzel olacak 🌸
atlasinannesii Busra333 devlet hastanesi sezeryan a alamam diyor herhangi bi sorun olmadığı sürece bi de enfeksiyonum 22 ye kadar yükselmiş doğarsa bebeğini küveze alırız dediler ona da enfeksiyon bulasabilirmis
Meryyyy atlasinannesii büyüme genel olarak oluyor zaten diye biliyorum hiç endişe yapma olumlu düşün kendini strese sokma bebeğin haftası iyi zaten gelişmiş durumda ikinize de Rabbim şifa versin 🌸🙏🏻