Ozlem2904 insanların kilosuna yorum yapanlardan nefret ettiğim kadar başka seydennnefret etmiyorum.
Yaani doktorum normal dedi size ne de geç.
Tamam ilk aylar için fazla belki ama bünye bu şekildedir.
Dikakt.et tansiyon ya da seker olmasin,.digerleri halledilir.
Ya kusura bakma annen de varmis ama ne saçma sapan yorumlar..
Bu arada ben 105 ile hamile kaldım 114 um su an.
140 görüp ameliyatla 80 e inmiştim düğün öncesi.. nisanda 20 kilo aldım.
Kilo verilir, alınır.
Sen sıkma canını.
Eşinle.konus, gerekirse canını sıkanlardan uzak dur.
Şu süreç yeterince ağlatacak zaten, ne kadar az ağlarsan bebek için iyi:)
Bebeğini ve kendini düşün ..
Ilerdeki mutlu hayatınızı ❣
Kilo da alsan biz seni seviyoruz unutma 🌼😘