Ozlem2904 yaaaa kıyamam yapma böyle,üzme kendini.Kapanma sürecinde çoğu insan kilo aldı,mesela ben de o süreçte kilo verdim ama hamilelikte deli gibi kilo aldım çok taktım ama valla kendime ve bebeğe ediyorum.Bir de nasıl oluyorsa çok tatlı aş erdim,sigarayı da bıraktım ve çok kilo aldım.24+6 14 kilo almışım.Makarna,pilav,ekmek,sarma dolma,kısır falan yıllardır yemiyorum ama yine de kilo aldım nasıl olduğunu çözemedik.Doğumdan sonra ilk işim kilo vermek olacak inşallah ama benim de rüyalarıma girmeye başlamıştı.Gün içinde kendini üzüyorsun ilerleyen haftalarda bebeğin senin duygularını daha çok hissetmeye başlayacak onun için üzülmemeye çalış lütfen.Zor hele ki bu hormonlarla daha zor ama denemekte fayda var.gebelikte kilo almamışsın zaten bunu da herkese gönül rahatlığıyla söyleyebilirsin.Evde oturmaktan,stresten olmuş eski haline dönersin doğumdan bir süre sonra🤗