Svly canım sakın umutsuzlanma bizim ailede genetik olarak çoğu kadının adeti düzensiz benim bazen 2-3 ay gelmiyor. hatta bazı akrabalarım senelerdir tedavi görüyor evlat sahibi olmak için. evlendikten 1 sene sonrasında artık korunmayalım nasıl olsa zor olur çocuğumuz heralde bir müddet uğraşırız diye eşimle karar verdik ve korunmayı bıraktığımızın 2. ayı hamile kaldım şok oldum gerçekten Rabbim ol der ve olur. herkesin dediği şu çocuk istiyorum diye düşünme gerçekten bende düşünmüyordum beklemiyordum aklından çıkarınca oluyor