Svly ben bi oneride bulunayim duzenli duzensiz adetin hamilelikle alakasi bile yokmuş. Bi arkadaşim aylarca adet olmadigi olurdu evlendikden sonrada oncede ama evliliklerinin 7ci ayinda hamile kaldi hemde iki ay adet olmadan. Bense her ay duzenli adet olurdum hamile kalmiyordum sorun folikuller catlamiyormuş. Bende keciboynuzu pekmezi icdim her sabah aç karina bi şişeyi bitirdim. O ay hamile kaldim simdi 13cu haftamdayim. Sizdede şeker sorunu yoksa yapabilirsiniz.