zeynepin_annesiiii Kızlar sizce İnternet alışverisimi mağazadan bakarak mı almak lazım sizce ? Hepsini bı anda alicam kıyafet bide banyo kişisel bakım malzemeleri sadece . Civil nasıl sizce bide hiç alışveriş yapmadım ordan .
Ela20 zeynepin_annesiiii çıkma imkanınız yoksa internetten alabilirsiniz e bebek te internet alışverişinde bir sorun yaşamadık güvenilir civil den hiç almadım bilmiyorum
maybeoneday zeynepin_annesiiii e bebek güvenilir ve ürünler kaliteli. Trendyol üzerinden civil alışverişi yapmıştım kendi markasının ürünleri güzel. Ben uzun zamandır internetten alışveriş yapıyorum ve hepsi istediğim gibi geliyor mağzaya gidip gezmek çok yoruyor ve istediğini bulmak zor.
eserife zeynepin_annesiiii civilden alışveriş yaptım sorunla karşılaşmadım. Ebebekten de yaptım aynı şekilde sorunla karşılaşmadım
zeynepin_annesiiii iremcannn1907 yaa aslında bende öyle düşünüyordum gurbetteyim kimsem yok burda bakalım eşimi ikna edebilirsem oda internetten alalım diyo bakalım napicaz 🤷
zeynepin_annesiiii Ela20 anladım canım .e Bebek şifremi unutmuşum galiba sepete biseyler ekliyorum siliniyo .
cigdemtureli zeynepin_annesiiii ben çoğu kıyafetini lcw dan aldım özellikle yeni organik serisi tulumları zıbınları Allah ım kendimden geçiyorum baktıkça, çok kaliteli kumaşları ve desenleride güzel 🧡 ben civilin desenlerini pek sevemedim açıkçası..
cigdemtureli zeynepin_annesiiii aynen hem soluk hemde bana çok eski tarz geliyor 🤷♂️ tabiki herkesin zevki başka ama
Akoalalover zeynepin_annesiiii civili seviyorum fiyat performans olaraka ma kalıpları biraz değişiyo kendi içinde de görerek almanızı tavsiye ederim
cigdemtureli zeynepin_annesiiii birde tabiki eşinle gidip gezip almanın heyecanı çok çok başka ama malum pandemi 🥺 o yüzden internetten almak çok çok daha rahat.. Çoğunluğu internetten alıp Bi kaç parçada gidip bakıp o heyecanı yaşamak için mağazadan alışveriş yapılabilir belki..
BusraUras zeynepin_annesiiii ben internetten chakra h&m ebebek ve babymall den aldım bebiş için eksiklerimi.
zeynepin_annesiiii marbling10 herşeyi değil de kıyafetleri ve bakım ürünlerini eksik kalan olursa alırım tabiki yine
shinemuu zeynepin_annesiiii Ben internetten aldım çoğu şeyi. Ebebekte farklı markalar var. Bazıları güzel bazıları kalitesiz açıkçası. Ben toplu bir alışverş yapmıştım. Hediye çeki kampanyası da vardı. Baya ucuza geldi. Heralde içlerinde en ucuz E bebek olabilir. Ama kalitesini beğenmediğim ürünler oldu. Mağazadan iade ettim. Ve karşılığını yine çek olarak aldım. Çeklerle de başka ihitiyaçları aldım daha sonra. Civilden kıyafet olarak zıbın aldım sadece. Zıbınları güzeldi. Diğer ürünlerini bilemiyorum. Lcw ürünleri bir tık daha pahalı ama çok daha kaliteli bence. H&M fiyat olarak en pahalısı ama bunların içerisinde en kalitelisi.
QOH zeynepin_annesiiii hepsini bir günde çıkarmayı düşünüyorsan görerek yapabilirsin.Ben bir kaç marka belirledim kendime onların mağazasından da internetten de alıyorum.