Aysenur_2 Kızlar ben karpuz kiraz nektar falan çok tüketiyorum yani bir günümü meyve yiyerek geçirebilirim o derece 😶 bazı yerlerde bu meyveler kan sulandırır bebeğin suyu fazla olur diye yazılar okudum sizce doğrumudur? 😥
Pelin-1 Aysenur_2 meyvenn yaninda yogurt veya sut tuketirsin ani kan sekeri yukselmesini de engelleyebilirsin☺️
Ates21 Aysenur_2 bende merak ediyorum bende burda bekleyim hergun öğlen akşam meyve yiyorumm özellikle kiraz elma nektarı muz yaz meyvelerinden
Aysenur_2 Nundiyebiri vallahi kendimi tutmasam bir kilo yerim ama Bir tabak yiyorum günde normalde içinde çok vitamin var ama inşallah zararı yoktur 😶
Mom789 Şekerini yükseltir suyu icin bisey dememisti doktor bana cok meyve tuketme şeker yapar dedi sadece kiracıya 36 haftadan sonra yasakladı doğum için kanama falan vs bisey dedi dinlemedim tam ama kiraz yeme dedi
Mommy2b Aysenur_2 karpuz artırabilir hem şekerli hem çok sulu, benim son haftalarda suyum azaltmıştı portakal elma havuç vb suyu iç demişti doktor bana buldupum yerde havuç yiyordum
Nundiyebiri Aysenur_2 bir tabaktan bir şey olacağını sanmıyorum ama son haftalarda önermiyor doktorlar şahsen benim doktorum bir avuçtan fazla yeme dedi
Aysenur_2 Nundiyebiri dikkat edeyim o zaman bende faydalı meyve diye her meyveden alıp yiyordum çok saolun 🙏🥰
Kuzeyegemoms Bende böyleyim bıraksalar sadece yaz meyveleriyle beslenirim kilo kilo karpuz kiraz erik kayısı vs yiyebilirim🥲
Aysenur_2 Kuzeyegemoms ya bende öyle bazen diyorum keşke kasalarla alsam da yesem 😅 ama fazla olunca zararlı oluyormul yerken de aslında endişeleniyorum ama
Aysenur_2 Nundiyebiri ay evet ya ben ne yesem araştırmadan yemiyorum ama illaki bazı şeylerde fazla yersek bir zararı oluyor 🙄
Elif06_ Bende bu ara hep karpuz yedim bebek 1 haftfa 300 grama yakin kilo almis sanirim yaradi karpuz 😋😍bilgniz olsun
Elif06_ Aysenur_2 cok da abartmammak lazim da alacagni aliyor bebekler merak etmeyin muz ceviz peynir sut yumurta tukettim ben hep sebze neyve kilo yapyor 😊