Sermec27 AsilPrens iyiyim canım sen nasılsın hatırladım canım maaşallah büyümüşsünüz ben de bu cuma kavuşcam oğluma inşallah rabbim bizi de güldürsün inşallah 🤲 🥰
AsilPrens Sermec27 ben dun dogum yaptim canim biraz erken oldu ama bugun taburcu olduk evimizdeyiz sag salim cok sukur, sen de durumlar nedir?
Nejlavrl MinikKalbimmmm sen yinede iki hafta falan bekle canim biraz daha gogus uclariyla oynamak kasilmalari fazlalastirip dogumu baslatabiliyor son ay baslayin demelerinin sebebi o ama sen bilirsin yinede ☺️
serifeyvz Nejlavrl Bisey merak edıyorum sabah akşam sadece göğüs uçlarınamı kullanılıyor bu krem , sız nasıl uyguluyorsunuz bende baslıcam yakında 🌸
Nejlavrl serifeyvz evet canim benim iki adet bana doktor yaZdi ikisini karistiriyorum göğüs ucuna guzelce uyguluyorum cok tabi oynamadan sabah ve aksam olmak üzere
Sermec27 AsilPrens cok şükür canım maaşallah cok şükür oğlun nasıl iyi mi biz iyiyiz şükür oğlumla birbirimize alışmaya çalışıyoruz 🥰
AsilPrens Sermec27 ben de annelige, ogluma, her seye adapte olmaya calisiyorum. Her sey yolunda cok sukur. Sen ne zaman dogum yaptin?