Minnakkannesi Yasemnnnnn benim ikinci bormal doğum olacağı için doktor çatı muayenesi yapmadı nst de düzenli güçlü sancım yok maalesef 40 dolunca doktor birkaç gün daha bekleyip suni sancı verecekmiş
Mine_Nur09 37+4gunlugum kasımlarımda iğne batmanları gibi acı mi diyeyim ağrı mi diyeyim bilemedim nest de şancı çıkmadı ama ara ara adet sancısı gibi sancılarım oluyor
Busracikkkk Mine_Nur09 bugün doktorum bu belirtilere yalancı sancılar çok normal dedi bende de oluyor çünkü asıl doğum sancısını belde ve büyük abdest gelmesi gibi hissedermişiz
Yasemnnnnn Busracikkkk acaba dar olduğu için mi fazla bakmamış ondan kanaman olmamış olabilir benim 10dan beri lekelenmem var hafiften de sancım oluyor
Busracikkkk Yasemnnnnn doktordan sonra ebe baktı o baya bi derine girdi biraz acıttı ama hala bi şey yok🤷♀️
Ozge890 Busracikkkk yürüyüş de sıkıntı yoksa çok yorgun halsiz hissediyorum kendimi sürekli yatmak istiyorum bi aralar enerjik hissediyordum kayboldu o enerji cok uykum vsr
Yasemnnnnn Busracikkkk iyi valla benim hala kahverengi lekelenmem var adet kanaması gibi kanaman olursa gel dedi doktor bakalım hayırlısı