Diilruba hemsirebirannee Doğum öyle birşey ki hiçbirşey yokken biranda başlayacak belirtiler heran herşey olabilir çok heyecanlı buradan haberleşelim kim önce doğurursa 🥰🤗
hemsirebirannee Diilruba İnşallah olur ama bence benim daha var ya sanki 39 u bekleyecek gibi hissediyorumm ama şuan gelse hayır demem son haftalar ağırlaştım
Diilruba Busracikkkk Ben ahududu yaprağı bulamadığım için adaçayı aldım etki derecelerini bilmiyorum bir umut işe yararsa diye😊
Busracikkkk Minnakkannesi ah inşallah suni sancı çok zormuş diyorlar ama planlı sezaryen olmadan suni deneyelim diyeceğim yine eğer kendi sancım olmazsa
Minnakkannesi Busracikkkk bende son çare suni sancı düşünüyorum bana sezaryenden daha mantıklı geliyor ama aşırı zor olduğunu duymuştum
Busracikkkk Rabia112 bende Perşembe günü olucam inşallah kolay geçer doğumu tetikleyebilir dedi doktorum
Busracikkkk hemsirebirannee evet ama sıcakta da insanın ciğeri yanıyor ya😁 yiyorum ben yine çok olmasa da bide doğum kolaylaştırsın diye hurma yiyorum ama o da kilo yapıyormuş bebişe
hemsirebirannee Busracikkkk Evet hurma bile kısıtlı ye dedi bana oda çok şekerli olduğu için çok heyecanlı gerçekten ama ben daha var gibi hissediyorum on gün daha
Busracikkkk Yasemnnnnn aynen bende de çok fazla ödem var elimi ayağımı tanıyamıyorum 🙈 çatı neden olmadınız istemediniz mi doktor mu yapmadı inşallah kolaylıkla kavuşuruz her gece rüyamda doğuruyorum😁
Yasemnnnnn Busracikkkk doktorum daha yapmadı yarın kontrole gidecem yapacak inşallah normal doğumdur çünkü Allah muhtaç etmesin sezeryandan çok korkuyorum
Busracikkkk Yasemnnnnn evet bende öyle yarın olucam yine haberleşelim ne diyecekler inşallah hayırlısı olur kolayca
Bebeklimm Minnakkannesi iki doğumumu da suni sancı alarak yaptım öyle çokta korkulacak gibi değil ikincisinde zaten 4,5cm açılmayla gitmiştim iki saate suni desteğiyle doğum oldu deneyin korkmayın inşaallah
Yasemnnnnn Minnakkannesi doktora gittim 1 cm açıklık varmış sen ne yaptın nstde sancı çıkmadı ama geceleri çok sancılaniyorum
Minnakkannesi Bebeklimm benim ayan hiç yok doktor 41 e kadar beklerim dedi sonra suni sancı verecek doktor ama herkes beni korkuttu kendi sancına kurban olursun dediler
Bebeklimm Minnakkannesi ya illaki suni yani kendi sancın gibi olmaz ama son bi ili saat zorluyor ama sancıları güzel karşılar açılmada ilerlerse Allah’ın izniyle doğunca herşey bitiyor
Busracikkkk Yasemnnnnn bugün bende gittim açıklık sancı hiç bi şey yok çatın dar bebeğin kilosuna göre karar verelim dedi Cumartesi gidicez tekrar ama yakında doğum görünmüyor şimdilik
Minnakkannesi Yasemnnnnn benim ikinci bormal doğum olacağı için doktor çatı muayenesi yapmadı nst de düzenli güçlü sancım yok maalesef 40 dolunca doktor birkaç gün daha bekleyip suni sancı verecekmiş