huzur- teşekkür ederim Canım benim zaten son iki kontrol kaldı da o kadar saat sıkıntı olur bi bebeğim daha var onu saatlerce bırakamam işte belki şansına öyleydi bilemiyorum ama genel olarak yoğun bi doktor görüyordum nurane hanım yok değil mi hastanede valla bende Güler yüz samimiyet istiyorum kendimi rahat hissetmem lazım güvenmem lazım doktoruma o kadar saat beklemek gerekirse de mecbur beklerim Canım kızımı da götürürüm ne yapayım