huzur- ilk defa bugün çok bekledim oda acil hastaları vardı onuda saygı ile karşılıyorum bende acil gidince bana öncelik veriyolar Doğum olunca bazen gidiyorum randevusuz hemen alıyolar valla ben medipole gittin Fatma’ya beni dövücekti çok araştırdım baktım ama en iyisi bu bi anne gibi o kadar yoğun ve o kadar pozitif ilgili allah razı olsun asla kötü şeyler söylemiyo yavrum canım asla Benim moralimi bozmuyo ilgileniyor ben biraz takıntılıyım ama memnun inşallah sizde memnun kalırsınız sadece beklemek sorun günde 70 hasta bakıyormuş mesala bugün ölü Doğum yağtırcaktı bi hastasına o kadar kötü durumdaydı kız odada değil bizim gibi evraklar için bekliyodu Doğumhaneden geldi onu üzgün görünce hemen yanına gitti moral vermeye başka doktor olsa odasına gider kapısını çeker