Seross10 GulbenSantur ay bende cuma günü gidicem sat göre 9 hafta olucam cuma günü ama geç döllenme olmuş inşallah bende duyarım minnakımın sesini🥰🤲 heyecanla cumayı bekliyorum
Seross10 Minigimm0611 geç döllenme olduğu için karından kese göründü mü peki benim 5 hafta da karından kese göründü alttanda hem kese hem bebek göründü cuma da kalp atışı duyucam inşallah
Minigimm0611 Seross10 5.hafta kese göründü 6.haftada bebek göründü kalp atısı yoktu 8de anca kalp duyuldu
Sakinem212 GulbenSantur çok rahat duyarsınız bence bende 8 haftaya girdim daha kalp atşı için doktora gidemedim haftaya gidecm inşallah bir sorun yoktur .
Kelebekmadam GulbenSantur bende 7+2 de gittim duydum çok şükür ama bebiş 6+5 miş daha :) bir bilgide vermedi tek kalp atışı dinletti kalktım