Merhaba hamiş anneler. Ben şuan 7+1 hamileyim. Keseyi ilk gördüğümüz zaman 5 haftalıktım. Doktor 15 gün sonra gel kalp atışını duyarız demişti. Bu cuma 15 gün olucak tam ve cuma doktora gidicem. Gitmeden bir size danışıyım dedim. Cuma günü 7+5 olucam sizce kalp atışını duyabilirmiyim ? İlk gebeliğim olduğu için çok heyecanlıyım cuma gününü iple çekiyorum resmen sizce duyulurmu kalp atışı? 🥰