Aylaa55 Benim çevremde pek yok hatta kimse yok diyebilirim gerçekten 😁 Eşimin bebekken ölen abisinin adiymiş ama biraz da o yüzden gönlüm kaydı benim Alparslan koyalım mı erkek olursa dedi gözleri doldu kıyamadım artık herkeste olsa da kalbini kiramam kii 🥰