KucukAnne538 Güzel bir isim lakin ben çocuklara dini / ideolojik/ siyasi bir simgeyi temsil eden isimler koyulmasını doğru bulmuyorum, hatta hocamız demişti sakın sakın ileride çocuklarınıza o tarz çağrışımlar yapan isimler koymayın çünkü eğitim ve sosyal hayatında dışlanabilir yaftalanabilir. Kulağıma küpedir hocam söylediğinden beri .
Alpaslan ismine gelecek olursak arkadaşımın çocuğu var Alpaslan çok yaramaz . Çocuktan çocuğa değişiyor bence .