poyrazinannesi3547 Mltm07 Çok sevindim 😍bana ne kadar demedi ama iyi dedi video çektim ama anlamadım rakamlardan eskiydi ultrason resim bile vermedi olsun duydum ya bişey olmaz
diamond2635 Gammmmmm7 69 kromozomşu çıktı ,yaşamla bağdaşmayan bir durumdu maalesef.Doğsa da yaşamayacağı için beni tehlikeye atmak istemediler aldılar 😞
Aylin2011 Mltm07 hayırlı olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ilk gebeliğimde 7. Haftada kalp atışını duydum ikinci ve üçüncüde 8.haftada doktora gitmiştim kalp atışlarını duymuştum
poyrazinannesi3547 Arhbn evet canım ikili testti başka devlette yaparm ondan sonra tek yere özele gtmeye çalşrm inşallah
Gammmmmm7 diamond2635 şuan ben iğne kulanıyorum sende kulan herşey bebeklerimiz için inşallah saglikli birsekilde rabbimin izniyle kucagimiza alırız
poyrazinannesi3547 Mltm07 o konuda bilgim yok araştrmadm fiyatını ilk devlete gttm o doktorum 12 haftalık olunca gel demişti ikili test için o yüzden devlette yaptrcam ondan sonra özel karataşa gtcem bakalım inşallah
Dilosceylan Mltm07 ben özelde yaptırcam devlette sıra olmadığı için burada 250₺ muayene+250₺ test istediler. 500 gözden çıktı
Adalina09 Mltm07 ben 7.haftada duydum şuan 11 haftalık olduk yarın randevum var merakla bekliyorum korkuyorum açıkçası biraz da
Mltm07 Adalina09 korkma bebiste hisseder rahat git hersey sorunsuz olcak diye dusun benide haberdar et canim insallah saglicakla kucagina alirsin
Adalina09 Mltm07 inşallah canım kan pihtilasmam var oskapar iğne kullanıyorum tedirginligim ondan biraz da
Adalina09 Mltm07 inşallah saat 5 de randevum var ne akşam uyuyabildim nede zaman geçiyor hep bir korku var