Mltm07 maşallah canım sağlıkla kucağına al inşallah♥️ Ben de şuan 6+2 yim dr 22 Haziran da gel dedi. 7+3 oluyorum sanırım o zaman. 4 gün önce kanamam olduğu için acile gittiğimde ultrasonda kalp atışını gösterdi ama duyamadık sesini daha. İnşallah ben de duyarım, bekleyen herkes duyar 🤲🏻