Luly hiç korkma normal doğum yaptım beş yıl önce eve gelince dolaşmaya başladım, benim annem de kayınvalidem de benzer sebeplerden 1 hafta kaldılar sadece. İlk yalnız kaldığımız gece kızımızı yatağa koyduk bakıyoruz eşimle , nasıl olacak diye şaşkın şaşkın. Hepsi oldu geçti, biz öğretmeniz bir de öğlenci sabahçı eşimle dönüşümlü baktık. Şu an 33 . Hafta 2. Yolda yine aynı şekilde olacak.sakın gözünde büyütme, annelik iç güdüsel bir şey